Klachten
Wij vinden het belangrijk om hoogwaardige tandheelkundige zorg aan te bieden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met Mondzorg Oostplein. Wanneer je een klacht hebt, bespreek deze dan met ons. Wij streven altijd naar verbetering en helpen je graag.
Hoe meld ik een klacht?
Als je ergens ontevreden over bent, bespreek dit dan met ons. Hoe eerder, des te beter. Je kunt altijd onze praktijk bellen of een mail sturen met de desbetreffende klacht. Onze praktijkmanager zal je klacht in behandeling nemen en komt de eerstvolgende werkdag bij je terug.
Daarnaast kun je ook een klachtenformulier raadplegen. Onze klachtenregeling gaat volgens de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT) en de
Organisatie van Nederlandse Tandprothetici (ONT). Raadpleeg de website voor meer informatie en klik hier voor het klachtenformulier van de KNMT en hier voor het klachtenformulier van de ONT.